Loading...

Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč.

×
Batohykabelky.cz Batohykabelky.sk

Pro rychlé vyhledání zboží použijte vyhledávací pole. 

0
Loading
Košík je prázdný
Do dopravy zdarma zbývá  
Kategorie

Reklamace/Odstoupení od koupě

Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud Vámi zakoupené zboží nesplňuje Vaše představy, můžete jej do 14-ti dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu.V tomto případě si vytiskněte a vyplňte následující Formulář pro odstoupení od smlouvy: https://www.exitshop.cz/files/3598/files/ODSTOUPENI_ODSMLOUVY_batohykabelky_cz_22.docx

Podepsaný formulář nám pak zašlete naskenovaný e-mailem nebo jej přiložte rovnou k zásilce s vracejícím zbožím.  

Zboží, prosíme, řádně zabalte stejným způsobem, jakým Vám bylo doručeno. Tj. pokud bylo od nás zboží zasláno v krabici, zabalte jej také do krabice, aby při přepravě nedošlo k poškození. 

Jakmile nám bude zboží doručeno, budeme Vás obratem kontaktovat na Vaší e-mailovou adresu s potvrzením o vrácení kupní ceny zakoupeného zboží. Finance Vám zašleme na Váš bankovní účet uvedený ve formuláři pro "Odstoupení od smlouvy".

Upozornění: Zboží nám nezasílejte zpět na dobírku, v takovém případě nebude zboží vyzvednuto a vrátí se Vám zpět.

Reklamace - uplatnění práva z vady

Záruka na veškeré nabízené zboží platí po dobu 24 měsíců. Objeví-li se v této době na zakoupeném zboží vada, kterou jste sami nezpůsobili, můžete zakoupené zboží reklamovat. Bude-li tento nárok z vady uznán za oprávněný, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůžete vadné zboží užívat.

Postup reklamace:

Reklamaci uplatněte písemně na elektronické adrese: batohykabelky@protoi.cz, zasláním vyplněného formuláře (vzor k vyplnění si můžete stáhnout níže) s Vaším podpisem a přiloženým scanem dokladu (faktury) prokazujícím zakoupení zboží v našem e-shopu.

Můžete využít vzorový formulář dostupný pod odkazem: https://www.exitshop.cz/files/3598/files/REKLAMACE_batohykabelky.docx Prosíme vyplňte veškeré požadované údaje, především pak, jakým způsobem požadujete reklamaci vyřídit.

Po obdržení Vaší reklamace, Vám zašleme písemné potvrzení prostřednictvím e-mailu o Vámi podané reklamaci a informace o dalším postupu včetně adresy, kam nám zašlete reklamované zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od obdržení Vámi podané reklamace. Neobdržíte-li od nás v této lhůtě odpověď, máte právo nárokovat cenu výrobku zpět.

Podrobné ustanovení k reklamacím - uplatnění práva z vad je uvedeno v Obchodních podmínkách.